فراخوان برگزاری مسابقه عکاسی مفدا با موضوع «سوگ اربعین» منتشر شد

 

فراخوان برگزاری مسابقه عکاسی مفدا با موضوع «سوگ اربعین» برای به تصویر کشیدن جلوه‌های بی بدیل و با شکوه پیاده روی اربعین منتشر شد.

سرویس عکس مفدا با هدف ترویج هنر زیبای عکاسی و معرفی دانشجویان خلاق و هنرمند عکاس کشور به طور مستمر مسابقات عکاسی مختلفی را برگزار می کند. براین اساس به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و برپایی راهپیمایی عظیم و با شکوه اربعین، نوزدهمین ژوژمان عکس خود را با عنوان «سوگ اربعین» به این مراسم مهم اختصاص می یابد و امیدواریم این مسابقه عکاسی بتواند گوشه‌ای از صحنه‌های بکری که در این اجتماع بزرگ دلدادگان حسینی به چشم می‌خورند را از دریچه لنز عکاسان هنرمند ثبت کند.

بنابر اعلام سرویس عکس مفدا سه محور «سلفی‌های دوستانه و خانوادگی»، «هیأت‌های مذهبی و موکب‌های دانشجویی» و «عزاداری‌ها و شکوه راه‌پیمایی اربعین» به عنوان محورهای نوزدهمین ژوژمان عکاسی مفدا انتخاب شده است.

علاقمندان به شرکت در ژوژمان عکس «سوگ اربعین» می‌توانند در زمان تعیین شده یعنی از پنجم الی ۱۰ آبان ماه جاری اقدام به ارسال آثار خود کنند.

از میان عکس‌های ارسالی، عکس‌هایی که استانداردهای لازم را برای شرکت در بخش‌مسابقه‌ای ژوژمان «سوگ اربعین» را دارا باشند توسط هیأت داوران داوری شده و در نهایت هشت عکس برتر توسط هیأت داوران انتخاب می‌شوند.

در ادامه این هشت عکس در کانال خبری مفدا منتشر شده و از مخاطبان خواسته می‌شود که از میان آنها یک عکس با سلیقه خود انتخاب کنند. در پایان سه عکسی که بیشترین تعداد آرای مخاطبان کانال را بدست آورد به عنوان عکس‌های برگزیده «ژوژمان سوگ اربعین» معرفی می‌شوند و به نفرات اول تا سوم به ترتیب سه، دو و یک میلیون ریال هدیه نقدی اهدا خواهد شد.

دانشجویان علاقمند به شرکت در «ژوژمان عکاسی سوگ اربعین» کافیست عضو گروه عکاسی مفدا در پیام رسان تلگرام شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط، در این مسابقه عکاسی شرکت کنند.

با امید به قبولی طاعات و عبادات شما منتظر عکس‌های زیبایتان هستیم.

 

برای عضویت در گروه عکاسی مفدا «اینجا» کلیک کنید.


فاقد نظر