فعالیتهای انجمن علمی رادلوژی دانشکده پزشکی درترم گذشته تشریح شد.

کارشناس مسئول امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی در تشریح فعالیتهای انجمن علمی رادلوژی دانشکده پزشکی، از برگزاری متعدد وبینارهای منطقه ای توسط انجمن علمی رشته رادیولوژی این دانشکده خبر داد.

پیمان گفت: تاکنون این انجمن سه وبینار منطقه ای برگزار کرده است که با توجه به عمر کم آن قابل توجه می باشد.

وی افزود: اولین وبینار منطقه ای با عنوان "کارشناسی پایان مسیر نیست..."  به میزبانی انجمن علمی-دانشجویی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و همکاری انجمن های علمی-دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی گناباد و سبزوار، در تاریخ 30/11/1399  با مشارکت 75نفر برگزار شد.

 وبینار منطقه ای با عنوان  "تفسیر رادیوگرافی شکم و لگن" به میزبانی انجمن علمی-دانشجویی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و همکاری انجمن های علمی-دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی گناباد و سبزوار از جمله وبینارهای منطقه ای بود که در تاریخ 12/2/1400 با مشارکت 60 نفر برگزار گردید.

وی اضافه کرد: وبینار منطقه ای " پروپوزال نویسی "  سومین وبینار منطقه ای است که توسط انجمن علمی رادیولوژی دانشکده پزشکی و به میزبانی انجمن علمی-دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و با همکاری انجمن علمی-دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در تاریخ 17/12/1399با مشارکت 100نفر برگزار شده است.

وی گفت: کسب مجوز فصلنامه "قلم پرتوشناس" به مدیرمسئولی آقای عماد خوشدل و سردبیری خانم زهرا معینی خواه در اسفند 99و انتشار دو شماره از این نشریه و همچنین ایجاد کانال اطلاع رسانی تلگرامی برای انجمن و جذب دانشجویان رشته رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و سایر دانشگاه ها با 107 عضو فعال، از جمله فعالیتهای این انجمن می باشد

وی در پایان یادآور شد، دانشکده پزشکی بجنورد 5 انجمن علمی دارد که از بین آنها انجمن علمی رادیولوژی به عنوان فعالترین و جوانترین انجمن های علمی این دانشکده در ترم گذشته محسوب می شود.

 

 


فاقد نظر