به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان، کاروان سلامت میهمان اهالی روستای مرزی کلاته ابریشم از توابع بخش جرگلان شد.


این اردوی جهادی با حضور متخصص داخلی، پزشک عمومی، دندانپزشک، روان شناس، خدمات مامایی، مراقبت های مادر باردار و مشاوره فرزند آوری و جوانی جمعیت، خدمات کنترل فشار خون، تن سنجی و قند خون و ارائه خدمات رایگان دارویی در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کلاته ابریشم برگزار شد.


️سید عرفان حاتمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با روابط عمومی خاطر نشان کرد: کاروان‌های سلامت تبلور خدمت‌رسانی صادقانه و تلاش خالصانه داوطلبان است که با پشتکار همواره در امر کمک به بیماران نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت پیشتاز بوده و خدمات داوطلبانه را با اهداف بشردوستانه و بدون هیچ‌گونه چشم داشتی به هموطنان و اقشار نیازمند جامعه ارائه می‌دهند.


وی افزود: به همت بسیج جامعه پزشکی استان خراسان شمالی و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان و در قالب طرح شهید رهنمون، کاروان سلامت با هدف کمک به بیماران نیازمند و ارتقاء سطح سلامت آحاد جامعه، به روستای مرزی کلاته ابریشم اعزام و در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی این روستا استقرار یافت.


️سید عرفان حاتمی بیان داشت: ۴۷۷ خدمت رایگان به ساکنان این منطقه ارائه شد که ۸۷ نفر توسط پزشک عمومی، ۴۸ نفر توسط متخصص داخلی و ۴۳ نفر توسط دندانپزشک ویزیت رایگان شدند.


️وی خاطرنشان کرد: ۱۳۵ نفر از مراجعه کنندگان به کاروان سلامت از نظر فشار خون و قند خون ارزیابی شدند و ۱۴۳ نفر از هموطنان از خدمات رایگان دارویی بهره بردند.

 


فاقد نظر